Waarom zou ik kiezen voor Magic?
Wij zijn uniek in Nederland met deze manier van (online) event-offertes maken & plannen. Daarnaast krijgt u bij ons professionele ondersteuning en alle advies die u nodig heeft. Wij nemen de tijd voor u en uw personeel en leggen stap voor stap uit hoe de Magic Managers werken. Voordat u het weet zit u, samen met uw klanten, overzichtelijke offertes te maken tijdens een locatiegesprek en uw events digitaal te plannen!
Het persoonlijke contact met mijn klanten is heel belangrijk voor mij. Verlies ik die niet?
“Alles online” klinkt alsof u geen persoonlijk contact meer heeft met uw klanten. Maar niets is minder waar. Horeca is én blijft altijd mensenwerk. Magic is voortgekomen door noodzaak uit de praktijk. Wij begrijpen dus als geen ander hoe belangrijk het persoonlijke contact is met uw klant. Uit ervaringen kunnen we juist vertellen dat het persoonlijke contact alleen maar sterker wordt. Doordat u meer mogelijkheden heeft om te communiceren, maar ook omdat u nu juist meer tijd over heeft voor persoonlijke aandacht; u kunt immers vele administratieve handelingen achterwegen laten omdat ze automatisch gaan. Ook gaan locatiegesprekken efficiënter én gemakkelijker, waardoor u meer tijd over heeft om uw klant persoonlijk te leren kennen. Magic is zo gemaakt dat het een ondersteuning (en géén wijziging) is van uw huidige processen.
Wat kost de Magic Hospitality Manager?
Magic kost een fractie van wat het oplevert. En deze kosten verdienen zichzelf vooral heel snel terug. Het neemt namelijk niet alleen heel veel tijd uit handen voor u bij het maken van offertes en het plannen van het event, het is ook echt een toevoeging voor uw klanten. Zij kunnen immers nu zelf makkelijk opties toevoegen en verwijderen, totdat ze helemaal tevreden zijn over het event. Daarnaast biedt Magic uw klanten online mogelijkheden om het gehele feest bij u te plannen met de offerteplanner.
Ook verdient Magic zich terug door unieke mogelijkheden voor upselling van extra opties en de laagdrempelige manier van informatie opvragen. Want; Magic heeft inmiddels bewezen dat u hierdoor meer (veel meer!) events, vergaderingen & bruiloften zult verkopen. Neem contact met ons op voor meer informatie over prijzen.
Kan ik Magic Manager apart aanzetten?
Ja, u kunt zelf kiezen voor welke Magic Manager u gaat. De integrale functies zijn altijd bij elke Manager beschikbaar
Moet ik de Magic Manager software kopen?
Nee, alles is online dus u heeft enkel een computer/tablet met browser nodig. Gebruik gaat op basis van een maandelijks, vast bedrag. Zodat u geen grote investeringen hoeft te maken. Magic is ook continue in ontwikkeling, dus u zult vaak nieuwe functionaliteiten beschikbaar zien komen.
Kunnen de Magic Managers door meerdere personen tegelijk gebruikt worden?
Ja, door iedereen, op elk moment. Er is geen limiet aan het aantal personen.
Kan ik Magic overal gebruiken?
Ja, Magic is online en in de cloud. Beschikbaar voor iedereen die u toegang wilt geven, op elk moment. Dus u kunt Magic gebruiken op kantoor, thuis, achter de bar, in de keuken en als u wilt, zelfs op uw vakantieadres!